נתניהו: מנהיג הציבור החרדי אמרו לי: "תטיל עלינו מגבלות"

איתי גדסי No Comments on נתניהו: מנהיג הציבור החרדי אמרו לי: "תטיל עלינו מגבלות"

ראש הממשלה מפרסם מספר אישי לציבור החרדי, על רקע הביקורת הקשה כנגדו לאור הכוונה להטיל סגר על הערים החרדיות, נתניהו אמר, "הציבור החרדי יקר לי. אתם יודעים כמה התורה והתפילה חשובים לי". נתניהו מנסה למנוע את גל המחאה, "אל תקשיבו לכל הפופוליסטים והמתסיסים" | צפו

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר הלחץ הציבורי הכבד כנגד הטלת הסגר על הערים החרדיות, ראה"מ מעביר מסדר מיוחד לציבור החרדי בעיקר לקראת קיום ישיבת השרים בה תיפול ההחלטה על סגר או כל החלטה מרוככת יותר.

ראש הממשלה אמר בפתח דבריו כי "הקורונה לא מבדילה בין עמים ולא בתוך עמים. הקורונה פוגעת בכולם והיא עושה זאת במינונים שונים". נתניהו הוסיף כי "כרגע בישראל יש עשרות ערים אדומות, ועיר אדומות לא נבחרות ע"י התנכלות אלה ע"י תוצאות מדעיות קצב התחלואה ומספר החולים" אמר נתניהו על רקע גל הטענות להטלת סגר לא מוצדק.

ראש הממשלה סיפר כי מנהיגי הציבור החרדי דרשו הגבלות, "אני רוצה להביע הערכה למנהיגי הציבור הערבי שבאו ואמרו לנו "תטיל עלינו מגבלות" זה סימן של אחדות, ואני רוצה להביע הערכה למנהיגי הציבור החרדי שאמרו לי את אותו הדבר".

נתניהו פנה לציבור החרדי ישירות ואמר, "ולכלל הציבור החרדי שהוא יקר לי מאוד אתם יודעים כמה אכפת לי התורה והתפילה, ועם זאת אני אומר אנחנו צריכים לפעול להוריד את התחלואה בשמחות, בחתונות ובמערכת החינוך".

בסיום דבריו הבהיר ראה"מ, "אנחנו נעשה מה שצריך ונעשה זאת באחריות, אל תקשיבו לכל הפופוליסטים ואל תקשיבו לעל המתסיסים. נעשה כל מה שצריך להגם עליכם ועל כל אזרחי ישראל".



0 תגובות